Keep it OTS


Yas! Yas! Yas! to this awesome flowy blouse from  Zaful.

Can you believe this cute blouse is under $20? 
The weather is gradually changing so that means that  we can still rock this off the shoulder trend. This blouse is adorable and easy to style.  Keep your outfit simple in order for the blouse to get all the attention it deserves.
I paired this adorable White Flounce Off The Shoulder Blouse with high-waisted jeans and my cool Zara orange heels. Simple, easy, and incredibly chic. I'm totally loving this off the shoulder trend! 

 Head to ZAFUL to check out all their great deals!



_____________________________________________________________


Que padre esta esta blusa a el  hombro de Zaful.

Puedes creer que cuesta menos de $20?
El clima esta cambiando poco a poco, eso segnifica que todavia tenemos tiempo para usar esta nueva tendencia. La blusa al hombre esta super linda,  lo padre de ella es que  puedes combinarla con cualquier estilo. Manten tu conjunto simple para que la blusa agare toda la atencion que se merese!

Decidi combiner mi  Blusa Blanca Al Hombro con pantalones de mesclilla al la sintura y mis zapatos de Zara naranja que tanto amo. Me encanta esta blusa por que es super facil de combiner y va con cualquier estilo. Me encanta esta nueva tendencia!!

No olvides visitor la pagina de ZAFUL!!







photos by ahmedashurphotography

Lets talk about my outfit//Hablemos de mi conjunto:
OTS blouse/Blusa al hombre: *courtesy of ZAFUL    
Jeans/Pantalones de mesclilla: +Old Navy   
Shoes/Zapatos: ZARA