Camping in Baja...


Let me tell you guys about our awesome mini vacation to Ensenada, Baja California.

I know a lot of my friends that live in California are so over this place because it's just two hours away from San Diego. But since I live in Dallas, I was super excited to visit Las Cañadas Camp. They offer tons of outdoor activities for all ages such as zip lining, hiking trails, pools, dunes, live music and many more. If you like outdoor activities this is the place for you! This was my first time camping and I loved it,  the weather was perfect for camping.  #nomosquitoes

They also have a lot of traditional Mexican drinks and munchies #love. Grills are all over the camp and they also have mini markets that sell carne asada #yum, no need for fast food. You can also bring your own food if you don't like carne asada  (but who doesn't like carne asada right?)

My family and I had a blast and we are definitely going back next year!! 



Las Cañadas Camp


------------------------------------------------------------------------

Dejen me les cuento de mis maravillosas vacacione en Ensenada, Baja California.

Se que muchos de mis amigos estan enfadados de este lugar porque solo queda a dos horas de San Diego. Pero como yo vivo en Dallas estaba super emocionada de visitar Las Cañadas Campamento. Este lugar ofrece muchas actividades al aire libre para todas las edades como  tirolesa, rutas de senderismo, albercas, dunas, musica en vivo y mucho mas. Si te gustan las actividades al aire libre este es el lugar para ti! Esta era mi promera ves acampando y me encanto el clima estaba perfecto para acampar #nohabiamosquitos

Tambien ofercen bebidas tradicionales Mexicanas y chucherias #meencantan. Todo alrededor del campamento encontraras asadores para tu carne asada. Puedes traer tu comida pero es opcional por que el campamento cuenta con tiendas alrededor donde venden carne asada.

Mi familia y yo no las pasamos super probablemente iremos el proximo año!!



Las Cañadas Campamento






 















 Image result for canadas ensenada baja california
*Las Canadas Campamento photo